Re: jeliker

Brukernavn: Passord: Husk meg
Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4041
Glemt passordet? Registrer deg

Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Forum forside - Etterlys kortspill

Unni
31.05.2025
Skriv svar
Re: jeliker

Hei, spilte det kortspillet med mormor og grandtante da jeg var barn, på 60-70 tallet. Jeg husker ikke hvordan det var og vil gjerne få reglene hvis det er mulig!

Andre forslag


Bønnebønder
3-7 spillere
Bytt bønnefrø med de andre spillerne og bli rik.
3.3

Cachons
2-8 spillere
Legg ut sekvenser og bli kvitt kortene dine.
4.4

Belote for to
2 spillere
Få poeng på sekvener, bonuskort og siste stikk.
2.7

Casino
2-4 spillere
Bruk håndkort til å plukke poengkort fra bordet.
4.4

Mattis
2-6 spillere
Bli kvitt kortene dine i andre del av spillet.
4.3


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
jeliker gjest
08.01.2008
Unni
31.05.2025

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".